KlantenserviceWaarmee kunnen we helpen?

Klantenservice / veelgestelde vragen

Waar is Bakkerij Nollen gevestigd?

De centrale bakkerij is gevestigd in Hengevelde. Een overzicht met adressen en contactinformatie van alle 16 winkels kan je hier vinden.
Het adres van onze centrale bakkerij in Hengevelde is Het Wegdam 3B, telefonisch te bereiken via: 0547-760005.

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over een product van Bakkerij Nollen?

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over de service van ons. Als dit niet het geval is, kun je hier bij ons een melding van maken. Meld je in de winkel waar je het product hebt gekocht, mail naar info@bakkerijnollen.nl of bel met het centrale nummer: 0547-760005.

Hoe houd ik mijn brood het lekkerst?

Voor al onze broden geldt het volgende bewaaradvies: bewaar het brood op een donkere plek in een gesloten plastic zak. Wanneer brood goed verpakt is, is het zo’n drie dagen houdbaar. Na drie dagen neemt de smaak en de versheid van het brood af.

Kan ik mijn brood thuis invriezen?

Direct na aankoop kun je het brood in de diepvries bewaren. Zo houd je het heerlijk vers en kun je het op elk gewenst moment uit de diepvries halen en vers opeten!

Heeft Bakkerij Nollen elk product op voorraad?

Onze producten worden elke dag vers gebakken. Artikelen die je in de webshop kunt bestellen, zullen op de dag van levering voor je gereed liggen in het aangegeven filiaal. Zie je een product niet in onze webshop dan adviseren wij je om met de winkel contact op te nemen en te vragen of dit product alsnog leverbaar is. Het kan incidenteel voorkomen dat een product niet op voorraad is. Dit kan komen door de vele vraag of doordat het een seizoensgebonden product is.

Is er informatie over de ingrediënten van de producten?

Bij de meeste producten in onze webshop staan ingrediënten. We werken er hard aan dit bij al onze producten te vermelden. Voor meer informatie kun je ook altijd contact opnemen met 1 van onze winkels.

Zijn er ook suikervrije producten bij Bakkerij Nollen?

Wij hebben een suikervrije appelpunt (bekijk hier) en slagroomgebakje in ons assortiment.

Is er een minimum bestelbedrag in onze webshop?

Nee. Er is geen minimum bestelbedrag. We rekenen ook geen bestelkosten. Prijzen in onze webshop komen overeen met de prijzen in onze winkels.

Kan ik mijn online bestelling ook achteraf betalen?

Online bestellingen kunnen alleen vooraf via iDeal betaalt worden. Wil je liever contant betalen? Dan kun je uiteraard onze winkel bezoeken. (Klik HIER voor onze winkels).

Tot hoe laat kan ik een bestelling plaatsen voor de volgende dag?

In onze webshop kan dat tot 17.30 uur. Dit geldt zowel voor bestellingen via onze webshop als bestellingen die telefonisch worden doorgegeven of via onze winkels worden geplaatst.

Is het mogelijk om telefonisch te bestellen?

Dit is zeker mogelijk. Het is wel handig dit bij de winkel te bestellen waar je de bestelling wilt afhalen. (Klik HIER voor onze winkels).

Ik wil graag een offerte ontvangen. Is dit mogelijk?

Dit is zeker mogelijk. Mail naar info@bakkerijnollen.nl of bel met het centrale nummer: 0547-760005.

Zitten er dierlijke producten in jullie assortiment?

Voor onze taarten en gebak maken wij gebruik van melkproducten (slagroom, roomboter en eieren). Voor bindmiddel, gelatine, enzovoorts maken wij gebruik van plantaardige producten.

Waarom vragen jullie bij een bestelling om het e-mailadres?

Om ons milieu te beschermen en ook de kosten laag te houden versturen wij een bevestiging van je bestelling per e-mail.

Hoe werken de online spaarpunten?

Bij elke online besteding van € 5,00 ontvang je één spaarpunt.  Op de verzilverpagina staan producten die gratis te verkrijgen zijn bij het inleveren van 25, 50 of 75 spaarpunten.

Digitale spaarpunten kunnen niet worden verzilverd in onze fysieke winkels. Andersom kunnen gespaarde stempels uit de fysieke winkels niet digitaal worden ingeleverd.

Hebben jullie glutenvrije producten?

Ja. Wij maken onze glutenvrije producten niet zelf maar kopen deze in. Deze zijn zowel in de winkel als via de webshop te verkrijgen.

Bezorgen & Afhalen

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Ja, in verband met de coronacrisis hebben wij besloten om tijdelijk te bezorgen. Bestellingen die vandaag voor 17:30 uur geplaatst zijn, bezorgen wij de volgende dag. Bakkerij Nollen bezorgt bestellingen in een bezorggebied rondom de winkels op basis van postcode. Als u uw postcode invoert bij uw gegevens kunt u bij het afrekenen zien of bezorgen aan uw adres een mogelijkheid is. Vanaf € 25,- is de bezorging gratis. Bij orderbedragen onder de € 25,- vragen wij een bezorgbijdrage van € 3,95.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, bestellingen die vandaag voor 17:30 uur geplaatst zijn kunnen de volgende dag worden afgehaald in de geselecteerde winkel. Bij het bestellen kunt u een keuze maken voor een afhaaldag en in welke winkel u wilt afhalen.

Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Bakkerij Nollen bezorgt bestellingen in een bezorggebied rondom de winkels op basis van postcode. Als u uw postcode invoert bij uw gegevens kunt u bij het afrekenen zien of bezorgen aan uw adres een mogelijkheid is.

Wat zijn de kosten voor bezorging?

Bakkerij Nollen bezorgt gratis bij bestellingen van minimaal € 25,-. Voor bestellingen onder dit bedrag vragen wij een bijdrage van € 3,95.

Wat gebeurd er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als er niemand thuis is op het moment dat onze bezorger langskomt, hangen wij de bestelling aan de deur.

Hoe laat bezorgen jullie mijn bestelling?

Wij streven ernaar om u bestelling op de bezorgdag voor 12:00 uur te bezorgen, afhankelijk van de drukte kan dit uitlopen naar 14:00 uur.

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×